Jag, en 50+ hotellägare

Nåja, egentligen är jag 40+ student. Fast idag lånade jag ut min röst till en e-learningsproduktion, och enligt manus skulle jag vara 50+ hotellägare.

För alla som inte vet så pluggar jag sista året för att sedan förhoppningsvis få jobb som manusskrivare och producent inom webbaserat lärande. Nu är jag ute sista veckan på praktik uppe på ett e-learningsföretag, och det var de som behövde röster till en produktion. Det var riktigt kul och dagens höjdpunkt. Papperskorgen jag skrev om kom på en bra andraplats :-)


Försöker leva mig in i rollen

Kommentarer
Postat av: Bella

Det låter spännande! Så du kan lägga till "Voice actor" till din CV nu? he he

Har faktiskt gjort en hel del kurser via "e-learning"- Mitt jobb betalar för sådant (för att vi ska "utveckla" oss ehrm..)så då är det bara att passa på!





Jag bor i Thames Ditton- Det ligger i Surrey, ca en halvtimme med tåg från London. Mysig liten by (eller ja...ort kanske)! Jobbar i Hampton Court vilket ligger en 40 minuters gångväg hemifrån så inte långt alls- jobbar ibland också från the Tower of London och Kensington men föredrar mitt kontor här i Hampton Court- mindre stressigt utan en massa folk som har såå bråttom jämnt (som de alltid verkar ha i centrala London).



Kramar!

2008-10-30 @ 13:56:08
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0