Jag vann :-)

För nån vecka sen hade den enimenta bloggaren whaththefuckdotcom en tävling. Utmaningen var att gissa hennes födelsedag och priset var ett par söta halloweenspöken. Ledtråden var stjärntecknet våg och tvåsiffrigt nummer.

Börjar undra om jag är lite synsk. Datumet 15 oktober dök upp i skallen och det var alldeles rätt. Så nu kommer ett par små gulliga spöken pryda sin plats här under halloween :-)

Men innan ni börjar jämföra mig med Saida (ni som är över 35 kommer kanske ihåg spalten "fråga Saida" i nån damblaska för typ 100 år sen) och frågar mig om förlorade mobiltelefoner, bortsprungna hundar och varför killen/tjejen ni spenderade natten med i lördags inte ringer, så glöm det.  Jag kan inte ens hitta mina solglasögon när de sitter i pannan.

Och alla ni bittra och avundsjuka som inte vann, jag lovar att lägga upp en bild när de står och pryder min hylla här hemma ;-)



OBS! Har redigerat lite i texten. Sent igår skrev jag Aida istället för Saida som det självklart skulle vara. Lite tillfälligt hjärnsläpp. Tack AnnaKK för påpekandet :-)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Den bilden ser jag fram emot! ;-)



Du menar väl Saida, förresten!?

2008-10-16 @ 06:43:11
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0